Vzdělávání dětí pomoci kvalitního Školního vzdělávacího programu Palováček ve třech věkově homogenních třídách umožňující jednotnější cílené výchovné a výukové postupy, cílenější zaměření didaktických pomůcek a celkové vybavení třídy
Vzdělávání, při němž používáme zdravý rozum, inspirujeme se konceptem Komenského Škola hrou, teorií Konstruktivismu - konstruktivní škola a rovněž zařazujeme prvky alternativních programů Začít spolu, Zdravá MŠ a pedagogika M. Montessori
Vzdělávání dětí pomoci kvalitního Školního vzdělávacího programu Palováček ve třech věkově homogenních třídách umožňující jednotnější cílené výchovné a výukové postupy, cílenější zaměření didaktických pomůcek a celkové vybavení třídy. Vzdělávání cíleně zaměřené na předškolní přípravu dětí na vstup do ZŠ v samostatné třídě, zdravý způsob života s důrazem na pohybové činnosti dětí a správnou životosprávu a environmentální výchovu dětí
Logopedickou preventivní péči zaměřenou na podporu přirozeného rozvoje komunikačních schopností a dovedností u dětí v předškolní věku, kterou předcházíme poruchám řeči a čtenářským obtížím. Zajišťujeme každodenní logopedickou prevenci, pravidelnou skupinovou logopedickou prevenci a „tréning jazykových schopností“ podle D. B. Elkonina „V KRAJINĚ SLOV A HLÁSEK"
Kvalifikované, motivované a laskavé učitelky přistupující k dětem a rodičům s respektem, vstřícně a zdvořile
Individuální přístup ke všem dětem bez rozdílu a podporu pozitivní originality dětí
Celostní přístup k osobnosti, který uznává všechny oblasti lidských schopností a nejrůznější cesty poznávání. Důraz je kladen na rozvoj citů, postojů, hodnot, morálních a volních vlastností. „Encyklopedické znalosti nezaručí dětem úspěšný život, pokud nezvládnou strategii mezilidských vztahů.“ Z. Matějček
Pozitivní, klidné sociální klima, výborné mezilidské prosociální vztahy
Dostatek kvalitních, kreativních didaktických pomůcek a hraček, včetně interaktivní techniky a tabletů
Příjemné, čisté, vkusné a prostorné interiéry dostatečně vybavené světlým, dřevěným nábytkem, herními, tematicky zaměřenými koutky, zrekonstruovaným sociálním zařízením a vyzdobené dětskými výtvory
Koutek živé přírody – morčata
Prostornou, členitou zahradu umožňující volný pohyb dětí s odděleným prostorem pro každou třídu. Vybavenou herními, interaktivními a edukativními prvky, hřištěm pro fotbal a míčové hry a zjednodušenou verzí dopravního hřiště
Zahradu, která poskytuje dětem příjemný, atraktivní a poučný prostor pro různorodou hru v intencích přírodní zahrady
Zahradu umožňující dětem výuku venku, environmentální a badatelské aktivity.
Např. vodní prvek s ruční pumpou. Pomocí něho se děti, kromě hrátek s vodou a pozorování, jak se voda chová v různých situacích a jak působí na různé materiály naučí že, vodou se neplýtvá, pokud je sucho – není, má energii, kterou lze využít
Zahradu jejíž součástí jsou ovocné a okrasné keře a stromy, vyvýšené záhonky se zeleninou a bylinkami, kompost, „pozorovací brambořiště“ určené k sázení brambor a dýní a „pozorovací záhon“ s otevírajícími stěnami k sázení kořenové zeleniny
Vlastní školní kuchyni, zajišťující kvalitní zdravou stravu z čerstvých surovin
Školní kuchyni oceněnou v roce 2021 bronzovým certifikátem v programu Skutečně zdravá škola
Provozní dobu od 6:00 do 17:00
Otevřenou spolupráci s rodinou (vstřícný přístup, odborné poradenství, pravidelné konzultační schůzky o individuálních pokrocích v rozvoji a učení dětí)
Spolupráci s prarodiči „Mezigenerační setkávání“
- Pohádková „čtecí babička – dědeček“
- „Babička – dědeček nám pomáhá“
- „Kavárna pro prarodiče“
- Mezigenerační setkávání v Domově pokojného stáří
Spolupráci se Základními školami před Zápisem dětí do ZŠ ale i v průběhu roku, s plaveckou školou Laguna Nový Jičín, Hokejovým klubem Nový Jičín, AS Fitnes Nový Jičín
Spolupráci se zájmovými a profesními organizacemi a spolky: Myslivecký spolek, Technické služby atd., Hasiči, Policie….